Sportlov, löpning och snöskottning

Har haft sportlov. Har åkt bräda. Har njutit. Har även sprungit.
 
Det har åxåx varit snöstorm. Jag har skottat, I Torsdags skottande jag inklusive hackade is i två timmar. Jag var helt, och då menar jag helt, slut efetråt. Satt ner och stirrade tomt framför mig, kändes nästan osm om jga hade feber.... Armarna var döda. Västerhanden fungerade inte. Detta var i torsdags - jag har fortfarande sjuk träningsvärk i underarmarna, speciellt den väsntra. Använder vänstern till att hanetra datamusen  - inte helt lätt idag
 
Där ser man vad en hyfsat stark fysik och konditioon klarar av för stunden men hur sliten man blir efteråt - intressant.
 
Speciellt med jämförelse med att jag igår spran 26 km vilket innebar att jag spran i 2h och 20 miuter...lite drygt. Visst var jag trött efteråt, men inte sliten.
 
Jag springer uppenbarligen mer än jag hackar is....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0