Ingen luft

Har spanat in en racer-cykel. Tänkte åka och kika på den i helgen. Blir skarpt ifrågasatt av äkta maken. Ska jag verkligen lägga pengar på en racer istället för en downhill cykel. Ska jag verkligen lägga pengar på ngt som bara jag gör istället på något som vi tycker är kul tillsammans på sommaren? Kan jag inte hitta ett annat mål, något eget istället för att härma brorsan?
 
Där gick luften ur mig...
 
Detta kan jag inte genomföra utan hans stöd - då blir det för tungt, det orkar jag inte och vill inte. Det blir ingen cykel nu.
 
Nu ifrågasätter jag hela grejen... Vad är väl en Ironman? Jobbigt, dyrt och alldelles, alledelles.....ja vaddå?
 
Skita it och satsa på ö till ö istället? Då behöver jag ingen cykel....
 
Äh nu vet jag inte....

Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Det verkar som att du brinner för detta. Hur mycket kan en cykel kosta egentligen? Alltså, jag har fattat att du vill detta, hur kan han ha missat det?

2013-01-21 @ 22:31:16
Postat av: Uniflora

Oj vad svårt. Jag kan ju förstå honom, men som Tudorienne skriver - du vill ju detta. Att du sprungit olika lopp i flera år betyder väl inte att du bara kopierar brorsan när du vill gå vidare?

Kan du inte köpa din racer nu och sen spara till downhillcykel till nästa år? Hyra DH-cykel är förvisso jättedyrt, men ändå.. det är ju inte så jättemånga veckor per år ni åker?!

Följ dina mål!

2013-01-22 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0