Snart dags för marathon - ULTRA MARATHON

Hade stenkoll...såklart
men hade rekat kanske aningen dåligt
 
Arosmarathon  - det hörs ju på namnet att det är ett vanligt marathon. Kankse inte het vanlig eftersom den går från Uppsala slott på gamla banvallen fram till Enköping och med master start*.
 
Tyckte absolut att förr årets tider var väl medelmåttiga - jag skulle "lätt" kunna vinna damklassen....jag vill ju gärna framhålla mig som bra - men så bra är jag inte. Slog bort det faktummet - här ska tränas, här ska vinnas.
 
Lillebror påpekade i veckan att det var ett Ultramarathon...och ja visst se på sjutton - dryga 45 kilometer ska jag tydligen springa.
 
Äh - vad är ett par kilometer mer eller mindre
Men tiderna från förra året blev med ens inte så pjåkiga....
 
Ger dock inte upp tanken om  vinst :-)
 
 
*start i gemensamt tempo första 2 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0