Träningen är klar - kommer resultat?

Jag har tränat, hållit mig till mit upplagda schema. Ibland har det blivit lite mer och längre...för jag velat. Men aldrig som det blev förra hösten när jag tränade mig in i väggen och bara blev sämre och sen inte orkade alls. Utom i förra veckan...men även det var enligt plan---allt var tungt och gjorde ont (ok smärtan ej enligt plan....) och jag tänkte för mig själv att "så tungt som det är nu  måste jag ha jordens fortopp om 1,5 vecka. Sen drog jag till Prag, åt allt jag ville men begränsade ölen (fylla ej bra fö formen ;)
 
Man kan konstatera
1)   Om man vanligtvis äter ganska lite kolhydrater och sedan moffar dylika i fyra dagar kan man på dessa dagar gå upp 3 kg. När man sedan äte normalt igen vet man att mycket är vatten...Idag måste jag ha kissat 15 liter...
2)   Fyra dagars promenerande gjorde mig väldigt löpsugen igen.
3)   Att jag idag sprang lätt och fort och känner hopp om ett bra Lidingölopp på lördag.
 
Man kan även konstatera...
...om du känner smärta igonrera den inte
...när du börjar ställa saker som smärtar till rätta är det lätt att annat börjar smärta för att det hamnar in ett läge sm det inte är van vid fast det är rätt....
 
Jag har igineat en höft/ljumske rätt länge. Jag har inte haft jätteont (enligt mig) me ändå käkat voltaren i omgångar. Kiropraktorn tyckte jag var....tålig. Efter två vändor hos honom och sedn kunde jag knappt gå i Prag. Jag hade ONT. Två gånger thaimassage i Prag gjorde dock susen och man kan konstatera
1)   Vila är ibland bra
2)   Thaimasage är en ny kärlek
 
Jo lite ont har jag fortfarande...men nu är det lite på riktigt...okej lite drygt lite då....men snart, om 2,5 veckor (efter Hässelby) blir det mindre löpning - då ska jag lära mig crawla---spännande
 
Och lycka till för mig på Lördag...
Jag har ett mål: under 2 h 45 min
Jag har en dröm: under 2 h 38 min, då får jag silvermedalj!
 
Om inget oförutsett händer är målet fullt realistiskt. Drömmen kan bli sann om...
...jag inte sinkas för mycket i början av att jag hamnat i en startgrupp som eg är för dålig för mig
...jag har toppat formen
...formen håller i 30 km
 

Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Lycka till i helgen!

2012-09-25 @ 07:02:18
Postat av: Uniflora

Jag är övertygad om att du klarar det! Ut med armbågarna och spring som den fantastiska, snabba och snygga brud du är!

Hoppas vi ses så jag får gratulera till silvermedaljen!

2012-09-25 @ 20:13:18
URL: http://uniflora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0