AJ. AJ. AJ. AJ. AAAAJ!

Jag har ont i rygg-stjärt-höft-ljumske-lår-knä på högersidan.
 
Det sitter i ryggslutet, går ner i rumpan och strålar mot knäet. Ngt gammalt skit sitter i ljumsken/ höften.
 
Ljumsken/ höften är det minsta roblemet - det ger sig sakta men säkert.
 
MEN DEN ANDRA SKITEN
 
Det VÄÄÄÄRKER! Det STRÅLAR! och jag blir på uselt humör...dels av värken, dels av utsikten av vad detta betyder för framtida träning.
Vad i helvete har jag åkt på? Oroar mig för den där Ishias (eller hur den nu stavas).
 
Kiropraktorn (besök 3) idag kl 13....få se sen....

Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Ja men fy fan. Stackare. Hoppas att det bara försvinner.

2012-09-26 @ 09:49:28
Postat av: Uniflora

Nej nej nej nej!! Hur känns det idag?
Fick du nån diagnos?

2012-09-27 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0