Man ska inte ropa hej....

Jodå höften känns, mer än vad som känns ok. Får ta det lungt...men jag springer ändå...
 
Kan stretcha bort en del, massera bort en en annan del men li förbannat så vill det ite försvinna. När jag stretchar insida och utsida lår känns det som om ngt är fel, ngt är ivägen...
 
Kiropraktiken hjälper, men verkar inte vara svaret.
Behöver nog träffa en ortoped...men sist jag behövde det fick jag vänta i sex månader...
 
Springer så länge.
Med sikte mot Premiärmilen i mars.
 
Men inte 5 ggr i veckan, inte 4 heller. 3 får räcka.
Inte långt heller... inte mer än 5-8 km än så länge.
Saknar mina långpass.
 
I am because I run
känns som om en liten bit av mig är borta
 
Kompletterar så länge med 1-2 pass simning i veckan
och 1 pass styrka
 
så får vi se
 
Crawl-kurs start 7 nov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0