okej, så här blir det - IRONMAN

Ingen fettsugning - jag kan få det mycket bättre genom viktnedgång. Vill jag vara fin får jag fan kämpa. SEn så var det ett så enormt mycket större ingrepp än vad jag trodde.
.
Ögonen kommer jag att göra - vet bara inte när än----
.
Men jag vet en annan sak...jag kommer att öka påmin träning de närmsta åre. I vinter tänker jag lära mig att crawla, nästa höst tänker jag köpa en tempocykel...
För 2016 eller 2017, möjligen 2015 kommer jag att i en följd simma 3 860 m, cykla 18 mil och springa 4,2 mil. Jag tänker genomföra en Ironman!!!!
.
Jag blev i helgen som var biten av en Ironmaninsekt. Jag var i Kalmar och supportade Lillebror när han genomförde en ironman. De var det häftigaste jag upplevt och vilken utmaning! Den utmaningen är min!

Kommentarer
Postat av: Maja Gräddnos

Du är galen. Och fantastisk. Och jävligt snygg.

<3

2012-08-22 @ 10:16:52
URL: http://majagraddnos.wordpress.com
Postat av: Astra

2012-08-22 @ 21:32:25
Postat av: Astrantia

Tycker det låter mycket bättre att satsa på träning än operation. Roligare också! För de pengarna kan du ju åka till Hawaii och göra din ironman.

2012-08-22 @ 21:34:00
URL: http://astrantiamaxima.blogspot.com
Postat av: uniflora

Shit vad bra!! Grymt bra målsättning!



Håller med Maja - du är fantastisk! och Grymt snygg!

2012-08-22 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0