Tacka nej!

Hej Rickard Rekryterare!
 
Har läst, funderat och begrundat.
 
Beskrivningen av tjänsten är väldigt intressant. X är ett intressant företag. Jag kan se mig själv i den ledande rollen som tjänsten innebär, tror även att jag skulle kunna göra ett väldigt bra jobb, men jag kan inte se mig själv i rollen som Xchef, att vara så nära Y  och Z (här skrev jag exakt vad verksamheten innebär). Jag känner inte att jag har sådan bra insikt över marknaden för Y och Z att jag kan göra ett förtroendegivande jobb som Xchef. Tvivlar inte på att jag skulle kunna lära mig, men magkänslan är inte rätt.
 
Vänliga hälsningar och trevlig helg!
 
Tisalen

Kommentarer
Postat av: Uniflora

FAN vad bra du är! Se till att ta till dig uppmuntran i erbjudandet ordentligt. Sug på det. Njut av det. Och jag är oerhört imponerad över att du känner dig själv så bra att du tackade nej. Det är insikt! Ett bra erbjudande kan annars stiga en till huvudet.



Kram

2011-09-05 @ 22:08:10
URL: http://uniflora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0