Ångest och lyxproblem

Jag har blivit erbjuden jobbet som jag blev headhuntad till, juste titel och en rejäl lön.

Men.... det är åxå ett mycket krävande jobb där det finns mycket att ta tag i både extern och internt. Projektledare som slutat så att det just nu är ett underskott på 2-4 tjänster. Nöjd Kund Index som är för lågt och måste höjjas, bla ha de misskött sig mot min nuvarande arbetsplats. Medarbetarindex som är lågt pga av interna problem (främst på grund av förre chefen). Nya kommunikationsvägar som ska skapas internt.
och så kommer chefen ny, rakt in i ett bålgetingbo? Kommer jag ur askan in i elden?

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Det är klart du velar, det är ett stort beslut. Men jag håller i hemlighet tummarna för att du tar det.

2011-10-20 @ 10:31:15
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0