Kaffesug och sugen på livet

FAN vad jag är sugen på kaffe.

Men jag SKA klara detta. SKA!

Min coach är en hjältinna som stöttar mig i vått och torrt.

Det är skillnad sedan före jul. Min coach märker det. Innan jul var jag som en hårt uppskruvad fjäder. Nu är jag mer avslappnad. Stressad men med en mer avslappnad attityd.
Det är obeskrivligt skönt.
Min nya attityd där jag sätter gränser gynnar alla andra åxå - jag ser det nu. Coachen hjälper mig att förstå. Hon ska få blommor! Det blir nog bara en vanlig tulpanbukett men egentliogen borde hon ha en hel lastbil full.

Min nya läxa är att
1) Hålla ut med kaffegrejen - moroten är glädjen över att vara fri, må bättre. Sporren är utmaningen
2) Bläddra i min nya bok om mindfullness som jag ska prata med kuratorn om sedan.

Jag är på G. Jag känner det

Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Du är verkligen på g! Sen har du väl en tävlingspersonlighet, det får man ju ta med i beräkningen. Men det måste ju gå att leva ett skönt liv trots att man går igång på tävlingsmoment.

2011-03-24 @ 15:34:45
URL: http://nylsafunderar.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Yeahhh. Heja Tisalen. Kram

2011-03-25 @ 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0