Sent omsider 2010

Januari:
Läkarbesök för hemorojder och navelbrock slutar i rektal undersökning och remiss till röntgen och operation

Februari:
Röntgen, resultat: Misstänkta tumörer i tjocktarmen. Får ny röntgentid.
Lillasyster T har magsjuka nr 1 och 2

Mars:
Mormor dör.
Jag har cancerångest.
Lillasyster T har magsjuka 3, 4, 5 och 6
Vabbar och jobbar 100% på 50%

April:
Dödsbotvist.
Röntgen - Jag har inte cancer.
Begraver mormor.

Maj:
Navelbrocksoperation som är mer omfattande än vad jag kunde ana.
Hemorojd åtgärd och jag få så ont att jag nästan tappar konceptet.
Jag blöder från operationen vid naveln.
Jag jobbar som en idiot - är bara sjukskriven 1,5 dag trots operation.
Dödsbotvist

Juni:
Dödsbotvist.
Jag jobbar, jobbar, jobbar

Juli:
Semester.
Jag får ångest, sömnproblem och ont i magen. Blir extremt labil.

Augusti:
Jag får ångest, sömnproblem och ont i magen samt är extremt labil - börja jobba igen.

September:
Dödsbotvist.
Jag får mina ögon öppnade inför mitt eget mående
Jag bryter tån.

Oktober:
Jag fattar hur jävla dåligt jag mår.
Förhållandet tar stryk av att jag är dålig

November:
Förhållandet suger.

December:
Min morbror dör.
Jag får diagnosen "nära utmattningsdepression"

Efter mörker kommer ljus...hoppas jag verkligen...2011 kan inte blir värre (även om det började med en begravning - det FÅR INTE vara ett omen)

Kommentarer
Postat av: Kapybaran

ditt 2011 kommer att bli så jävla bra.

sådetså.



puss!

2011-01-28 @ 07:32:45
URL: http://kapybaran.wordpress.com/
Postat av: Karin N

Snacka om skitår!

Men jag tror 2011 kommer bli så mycket bättre!

2011-01-28 @ 07:52:32
Postat av: Linda

Klart att 2011 blir superbra, nån sorts rättvisa finns det väl?

2011-01-28 @ 18:06:38
Postat av: Sandra

2011 blir ditt år T. Det här året kanske vi kan få till en date också :-) Vi är ff lediga på måndagar!!



KRAM

2011-01-30 @ 13:11:24
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: HM

Nej men fy fan vilket pissår! Nu ska det bli bättre. Så är det bara!!!

2011-01-30 @ 23:35:34
URL: http://hellomotti.wordpress.com
Postat av: ullebengtsson

Man vet knappt vad man ska säga. Oflyt räcker liksom inte. Framtiden är din.

2011-02-01 @ 14:05:38
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0