Huvudjägare

Blev uppringd och tillfrågad.
Jag är såklart smickrad.
Har dock mycket svårt att se mig själv på den positionen i det företaget.
Som ledare har jag de kvalifikationer som de söker.
Som chef just där på den nivån har jag inte bransch-kännedom...för att göra nytta måste jag högre upp i organisationen (där man kan suga ur det gottaste av mig och bransch-kunskapen inte är lika viktig).
Självinsikt och kräsen.
Men såklart smickrad.
Någon har tipsat om mig, någon vet att jag inte kan branschen, någon tycker att mina personliga egenskaper uppväger.
Smickrad.
Tack!
Men jag kommer att tacka nej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det najs? Och viktigt att inte låta sig smickras för mycket utan att bli glad men känna efter hur det känns :-)

2011-08-30 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0