Blandat

ROM
Kompakt. Intressant. Överväldigande. Soligt.
Störst intryck gjorde Peterskyrkan - på både gott och ont. Enorm! Prålig. Skitstor! Vi var i kyrkan och på (!) kupolen. Jag är övertygad att den allsmäktige Guden inte ställer det minsta krav på en sådan helt absurdt prålig och överstor helgedom. Den är bra för mycket av allt. Jag blev impinerad OCH illa berörd. Romm i allmänhet var däremot fantastiskt!

PSYKISKT MÅENDE
Som en nynykter alkolist. På bättringsväg men långt ifrån frisk.

FYSISKT MÅENDE
Tån är av, Vi gick mycket i Rom, jag slog i tån så det knastrade när vi hämtade tjejerna hos Mamma. AJ!

VALET
Sorgligt. Jag skäms! Ute i Europa är det också en nyhet - då skämdes jag ännu mer...även om Rom-Italierna är mer förkrossade över att Zlatan bytt lag än att 6% av befolkningen i det lilla landet i norr är helt vrickade i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0