all time low

Att inte må bra ger i alla fall positiva resultat på vikten. Nu är jag så nära målvikten som man kan bli

Start: 62,7 kg
Mål: 57,0 kg

Aktuell vikt: 57,1 kg
Viktnedgång: -5,6 kg


Kroppen blir snyggare och snyggare - dock har brösten blivit nästan ingenting A- i kupstorlek är snart för stort. Men va f-n det överlever jag. Fördelen med så små bröst är att de knappast är hängiga i alla fall ;)  Det finns ju både stoppning och push up ;)

Tyvärr har mina nästan nya jeans blivit för stora - måste göra en insats på den shoppingfronten inom snar framtid.

Går jag ner nå´t kilo till så gör det ingenting - jag kommer dock inte att kämpa för det. Kampen blir att behålla vikten. Men längre ner än till 55 tror jag inte är lämpligt - då kommer jag nog att se väl avmagrad ut på överkroppen - lår och rumpa skulle lätt klara några kilos tapp till men det verkar inte som om kroppen prioriterar så och synliga revben i urigningen är inte så våldamt läckert....

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Åh, a-kupa låter lockande.



Själv upplever jag jordens dragningskraft i dd-kupa.

2010-09-01 @ 11:33:05
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Tudorienne

Hörde här om dan att kvinnor förlorar fett uppifrån och ned. Finns säkert nån bra orsak till det som var lämplig på stenåldern.

2010-09-01 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0