Som jag misstänkte...

Projekt nytt kök har dragit igång här hemma. Det ska rivas, målas, återuppbyggas, hantverkar hit, hantverkare dit, inköp, återbruk..... you name it. Allt så klart under tidspress för att det ska synka in så att hantverkarschemat följs. Ungar och måleribburkar har ju en ovanligt hög attraktionskraft - KAOS.

Visst jag mår ganska bra - menn uppenbarligen inte så bra att jag grejare detta med behållt lugn. I natt kunde jag inte somna men när jag väl somnade så stress-sov jag. Flasch-back. INte kul. Lite rädd. Men....

Köket kommer att bli en prövning - en övning att koppla av mellan stress och kaos.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Du sköter väl om dig? Jag hoppas så innerligt att vi ses i mars! KRAM

2010-10-23 @ 18:58:30
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0