Vikten

Det är helt okej men inte nära målet...eller nära och nära det är 1-2 kg kvar och de skulle verkligen behöva bort men jagh är en svag männsika. Jag klarar inte av attb stressa på jobbet, bygga hemma och äta vare sig måttligt eller nyttigt. Jag vräker i mig och gärna åxå onyttigt (iaf på helgen). MEN idag är det måndag och jag gör som 1000tals andra och börjar på ny klula som slutar rulla till helgen...tur att det kommer fler måndagar...ngn gång ska jag kunna skriva att jag väger 57 kg....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoho, jag är superkass på kommentarer just nu men du ska veta att jag följt allt här inne. Jag är så väldigt glad att alla läkarbesök gick bra och nu ville jag bara säga att jag tycker att du ska vara jäkligt stolt över vad du åstadkommit viktmässigt!

(skrivet med en hand, då det ligger en bebis på den andra armen ;-))

2010-05-06 @ 14:32:18
URL: http://blodpudding.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0