Mycket vill ha mer och jag vill ha mest

Start: 62,7
Mål: 59,0
Aktuell vikt: 61,3
Viktnedgång: 1,4

Nästan 1,5 kg på en vecka är jättebra...men jag vill ju att allt ska bort NU - jag vill inte vänta och att det ska ta lång tid. Tittade på Biggest Looser igår och då gick en del minsan ner över 5 kg i veckan. Jag vet att det faktiskt inte är hälsosamt att gå ner så mycket vecka efter vecka eftersom kroppen inte hinner med. Men förnuft och känsla är inte alltid kompatibla (aldrig?)

De sista dagarna har varit lite tunga men jag kämpar på. Jag mår i stort bra men magen protesterar högljutt på den magra kosten.

Kör fortfarande soppan som bas - men utav luftpysnngsorsaker har jag tagit bort kålen och hälften av löken och ersatt med blomkål och andra rotfrukter (utom potatis). Soppan är spergod så smakmässigt är detta en baggis.

Kommentarer
Postat av: Emma

Då kanske du även noterat att de har en herrans massa kilon att gå ner? Klart sjutton det går snabbare då! Din takt låter alldeles utomordentligt bra i mina öron!

2010-01-20 @ 14:38:09
Postat av: Anonym

Emma:

Det har jag absolut noterat och jag VET att min takt är mer än bra...men det var det där med förnuft och känsla

2010-01-20 @ 15:07:34
Postat av: Kapybaran

och jag citerar vad du skrev hos mig förra veckan när jag skrev nästan samma: "skitbra" ju. och det vet du, eller hur?! heja heja!



2010-01-20 @ 15:47:38
URL: http://kapybaran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0