Kilojakten

Idag börjar jakten på kilona på riktigt. Jag har betsämt mig för att vara drastisk.

Att bara skära ner på maten utan direkekta riktlinjer fungerar inte för mig - jag fuskar och har inget att hålla mig till och går inte ens ner ett halvt gram.


Mat
Jag ska nu styra upp mitt liv kring en sån där härlig soppa som innehller en massa lök och kål och härligheter.
Frukost = gröt
Lunch = soppa
Middag = soppa + proteinkälla från familjen middag

Mallis är frukt och grönsaker enligt ngn typ av schema vilket innebär att jag idag bara äter frukt (ej banan) och i morgon bara grönsaker.

På helgerna kommer jag smyga in lite mer mat.

Tid
Januari ut hade jag tänkt mig köra den här hårda stilen

Humör
Känner mig grymt peppad och är vid gott mod

Vikt
Glömde tyvärr att vägamig i morse men jag gissar på att jag väger 63-64 kg
Målvikt 59,0 kg

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Heja, heja!

2010-01-11 @ 13:29:01
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0