Satans skit

Har tränat hårt och strategiskt i sommar med Blodomloppet 26 augusti och Tjejmilen 5 sep som mål. Nu var det dags för formtoppning och nerdragning på träning för att ha mycket spring ibenen till tävlingsdagarna - det är då jag finner det lämpligt att bli förkyld....Där rök den formtoppningen och skitsurt är det att jag aldrig komnmer att få veta vad denna målmedvetna träning skulle ha kunnat ge mig för miltid....får helt enkelt anmäla mig till ett lopp till så att jag får veta ;-)
Hässelbymilen here I come

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Det är väl typiskt.Lycka till ändå

2010-08-23 @ 10:26:09
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Uniflora

Vilken skit! Det är konstigt men det blir alltid sådär av nån anledning. När man slappnar av kommer bacillerna innanför skinnet på en. Nedvarvning suger!



Hoppas du blir piggare snart iaf.



2010-08-23 @ 21:03:43
URL: http://uniflora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0