Vikten av skit ska inte underskattas

Efter helgen i Barcelona gick jag upp 3 kg, TRE KILO. Höll på att ramla av vågen när jag såg det på söndakvällen. Vi åt och drack jättegott men inte såååå onyttigt och mycket att jag skulle lyckas gå upp tre kilo på tre dagar....Kom jag att tänka på att jag faktiskt inte varit på toa på hela tiden...Nu tre dagar senare har jag varit på toa....mer än en gång....Nu visar vågen 0,5 kg pluss....det kan jag köpa...men visst är det intressant att få veta att tre dagars skit väger 2,5 kilo ;)


Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Haha, ja en "lättnad" att veta det!

2009-10-14 @ 10:27:45
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: kapybaran

eeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwww......



tangerar gränsen till "more information than I need", men faktiskt skitintressant (sorry!).

2009-10-14 @ 11:49:56
URL: http://kapybaran.blogspot.com/
Postat av: Anonym

www.pizzie.blogg.se

2009-10-14 @ 12:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0