Svinont och förskoleplats

Jag och Storsyster A vaccinerade oss idag. A mår prima. Jag mår prima...om man bortser från armen och axeln som gör kukifuckinghelveteont! Molvärker, öm och tokvärker av bara tanken att röra på den. Shit vad jag hoppas att det inte blir sämre...och rent utav lite bättre tills i morgon (så jag slipper se ut och känna mig som om jag nyss hade gått lös på armen med basebollträ) när jag ska hålla föredrag försisådär en 1000 persones.

Men håll i er vad skönt det är att Lillasyster T fått plats på samma förskola som A.

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Fasiken vad skönt att det blev som ni ville.

2009-11-12 @ 10:24:34
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Linda

Så himla gôtt med platsen men på nått vis ännu mer irriterande. Varför kunde det inte bara vara så från början då????

2009-11-12 @ 13:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0