Svininfluensanojja

WHO skriver att de flesta dödsfallen sker för barn som drabbas och är under 2 år. Barn under 2 år får inte vaccinera sig (även om det kanske blir ändring på det nu).

Jag är egentligen inte rädd för svinis..men tänk OM...Hjärtat blir iskallt och magen en hård klump....Jag gillar inte OM.

Barnen får vaccinera sig tidigast v 49 och jag och mannen v 50. Det är sju evigheter dit...
Funderar på att iskallt försöka smita före i kön och vaccinera oss alla i nästa vecka. Min familj är en riskgrupp! Riksgrupp på grund av ettåring och orloug mammasjäl.

Vill inte skriva mer nu...för då måste jag tänka på det...och då kommer TÄNK OM och spökar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0