Rensa i röran

Den uppmäksamma ser att jag har en väsentligt kortare länklista än vad jag brukar ha...

Förmodligen är jag knäpp men av att ha länklistan på min blogg gör att jag tror att jag måste gå in och kika i era bloggar varje gång jag knäpper på datorn...och dessutom stller jag ngt typ av krav på mig själv att jag måste kommentera och får dåligt samvete när jag inte gör det...

Tiden räcker inte till...
....och jag måste dra ner på vardagmåsten för att behålla mitt förnuft (även detta en anledning av att jag Stockholm den 14:e...jag måste städa bland alla krav jag ställer på mig själv och på allt jag bokat in ikalendern för detta håller inte längre...)

Jag  är sån...hittar på en massa krav och måsten till mig själv som blir som en fix idé...och ni kan ju tänka er hur min vardag ser ut om jag gittar på detta vad gäller bloggvärlden.

Jag tänkte först att jag skulle ta en bloggtajmout...men det grejar jag nog inte för bloggen är ju min ventil...åxå.

Så jag valde att flytta de flesta av länkarna till "favoriter"

Så jag har inte glömt er...inte tappat bort er...struntar inte i er....jag måste bara ta lite paus och inte hälsa på lika ofta.

Hoppas att ni förstår
(jag är ju så förbenat rädd för att såra ngn åxå....f-n vad jag ska vara jobbig mot mig själv!)

Kommentarer
Postat av: Maja Gräddnos

Haha jag törs inte ens HA någon länklista eftersom jag är rädd att glömma bort någon som ska bli sårad. Ja jösses...

2009-02-12 @ 22:50:53
URL: http://majagraddnos.wordpress.com
Postat av: Linda

Inte ska du vara rädd för att såra någon, men hur kunde du välja bort mig ;-)

Snart är det helg och jag har bara 5v kvar innan jag förhoppningsvis hamnar i tvåbarnskaoset...

2009-02-13 @ 09:36:44
URL: http://networkingblogg.blogspot.com
Postat av: Kattmamman (a.k.a. Bridz)

Jag tycker att du är klok. Akta dig så att du inte hamnar där jag är nu... jag har inte varit klok nog att rensa i min länklista.



Och jo, jag hade skrivit det här inlägget även om du inte hade haft mig kvar!



Kramar

2009-02-13 @ 11:44:20
URL: http://kattmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0