Jävla skit!

Tänkte vara pysslig och tillverka lite kärleksgåvor till på lördag.

Till tjejerna varsin tröja me dKitty på som håller i en ballong som det står torasyster resp lillasyster på och en tröja till sambon med siluetten av våra händer ner till höger.

Tröjan till sambon gick bra att göra - blev rätt snygg

Ritade alla konturerna på tjejernas tröjor...skulle bara fylla i med lite rosa så var jag färdig....verkade bli himla bra.

POFF!!!

Korken gick ur färgtuben och hela bodyn full med rosa glitter färg...tuben tom...stänk på hela min beiga boob-tröja, på stolen på väggen och på storasyter As tröja som redan låg färdig....

Jag sa fula ord, många fula ord. Tur vi inte har en svärordsburk...den hade blivit full....

Fick rent min tröja
Skrapade av färgen från bodyn, in med den i tvättmaskinen.
Göra rent stol och vägg.

Säga ful ord.

Rusa iväg på babyrytnik
Beklaga mig för alla jag känner

Hemma igen...rosa glitter i hela tvättmaskinen (hur f-n ska jag få rent den? Kommer det bli rosa glitter på nästa tvätt? A kommer nog att gilla det...jag kan leva med det...undrar om sambon har samma syn på rosa glitter på sina vita jobbskjortor?)

Säga fula ord

Bodyn nästan ren och konturerna på Kitty faktiskt kvar.
Får bort det mesta av den rosa färgen...bara lite kvar på ett ställe....får göra en blomma där.
Body på tork

Nytt försök i kväll

Se fram emot kort på min kreativitet....

UPPDATERING: RESULTAT


Kommentarer
Postat av: Sandra

Man blir tokig. Ser framför mig glitter på jobbskjortorna :-) Bättre lycka till kvällen!

2009-02-12 @ 15:31:28
URL: http://barasandra.blogspot.com
Postat av: Tudorienne

Mycket snyggt!

2009-02-12 @ 17:31:15
Postat av: Mickis

Vad tjusigt!

Testa att tvätta bara en gammal handduk eller nåt först så borde väl det mesta av glittret fastna på den, kanske...;)

2009-02-12 @ 17:40:31
Postat av: Maria

puh, det lät väldigt jobbigt och glittrigt!

men det blev ju jättefint!

2009-02-12 @ 23:33:04
URL: http://vilangtar.wordpress.com
Postat av: Tingeling

ÅÅÅH, jag med mitt usla tålamod hade nog flippat ut fullständigt!!

Men tröjorna blev ju såå fina! Vad duktig du är! :)

2009-02-13 @ 08:28:31
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com
Postat av: Linda

Jag förstår att du höll på att bli galen men resultatet blev ju jättebra!

2009-02-13 @ 13:08:51
URL: http://bebislangtan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0