Konservera tiden, går det?

Det är sådana här dagar som jag vill spara. Spara i en fin ask och plocka fram när det är tungt...

En sån här varm, solig, doftande vårdag med långa, pratiga promenader med bravänner och med soliga, glada, leksmutsiga barn. Dagar då ingen är på dåligt humör, då ingen är för trött, ingen är för trotsig utan när hela familjen är i harmoni med sig själva och med varandra. Sådanan dagar det bara är en fröjd att ha barn, dagar då man för sitt liv inte kan förstå att det är överjobbigt ibland....dagar som bara är kärlek....

En sån här dag vill jag spara och plocka fram när det är tungt

Kommentarer
Postat av: Kapybaran

ååååååååh, en så'n vill jag också ha!

Min dag var mer av typen "nu får den vara över så jag kan förtränga den"...

2009-04-23 @ 22:24:00
URL: http://kapybaran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0