Redan bättre

På torsdag ska jag prata känslor med mödravårdspsykologen och på onsdag nästa vecka ska jag prata hårdfakta kring förlossningen med BM. Bara vetskapen av att jag får hjälp och att jag redan nu "terroriserar" alla som råkar fråga kring förlossningen med hur det var för mig så mår jag redan otroligt mycket bättre.
Jag kan äta utan att må illa (så tyvärr lär väl inte vikten gå ner lika fort nu...)
Jag är inte konstant trött
Jag känner att jag vill hitta på saker på dagarna och inte bara sitta och sunka i soffan

Jag börjar helt enkelt hitta mig själv igen....och det är UNDERBART

Kommentarer
Postat av: lillawi

Vad skönt att du får prata om upplevelsen. Prata är nyttigt. Älta är ännu bättre.



Vad SKÖNT att du börjar hitta dig själv igen! Jag känner lite samma, har påbörjat en lång och mödosam vandring tillbaka och kan skönja ljuset i tunneln.



Läste även ditt andra inlägg om menskoppen. Huh för att knöka in nåt där just nu... Aj. Aint gonna happen for me.



lillawi

2008-10-14 @ 23:06:13
Postat av: Mickis

Vad skönt att det börjar kännas lättare!

2008-10-15 @ 07:12:41
Postat av: Cinks

Härligt att höra att det är bättre. Att vara i depressionen är kankse inte så farligt när man vet att 1. Det finns hjälp att få 2. Det går över 3. Det är säkert helt normalt.

2008-10-15 @ 12:11:36
URL: http://cinks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0