Utmanad

Jag har blivit utmanad av Cinks!
7 alldagliga & knäppa saker om Tisalen

1. Älskar barn men...
...jag tycker inte alls om att leka med dem

2. Positiv men...
...får ett jäkla humör när blodsockret är lågt.

3. Riktigt bra på att organisera och få mycket gjort men...
... är inte speciellt stresstålig.

4. Är inte duktig på att springa egentligen men...
...är så pass envis att jag 2006 sprang stockholm marathon på 4 h 5 min 27 sek...och var knappt trött efteråt

5. Gillar att göra listor...
...men blir lite mansik av dem....en lista betyder saker att göra och då ska de göra...nu.

6. Rädd...
...för att såra personer i min omgivnng. Blir bara värre med åren...på gränsen till konflikträdd

7. Vill bestämma...
...och äe en bra ledare så nästa gång jag byter jobb är det för att få en chefs-postion.

Jag utmanar:
Sandra
Lucia


Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul utmaning! Antar den så klart.. ska bara försöka få lite tid över för att tänka till :)

Kram

2008-11-17 @ 17:30:28
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0