Sorgens dag och kanske en ny resa

I dag sörjer jag. Jag sörjer Tings öde. Jag sörjer att hon inte får uppleva det som jag nu upplever. Jag sörjer livets orättvisa. Det känns både ledsamt och tomt i bröstet samidgt som det är breddfyllt men en stor kladdig ledsenklump. Jag känner så innerligt med Ting och hennes sambo. Känner att orden inte alls räcker till för den hopplöshet som jag känner. Men idag tillägnar jag dagen till henne och hennes sambo. Denna resa tog slut för dem....jag hoppas så det gör ont att det också kan bli början till en ny resa för dem...en resa endast kantad av lycka och kärlek.

Varmaste kramen till en av de mest fantastiska människor jag träffat på, Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Tårarna rinner när jag läser ditt inlägg. Tack älskade du för dina varma tankar, det betyder faktiskt mer än du kan tro.

Det finns en väg ur det här och den kan omöjligt vara jobbigare än den vi gått. Jag vill tro det.

2008-05-31 @ 16:44:06
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0