UTMANAD!!!

Ibland är en utmaninge det bästa som kan hända när bloggtorkan är total. Storken grejade det åt mig!

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
1. Komma i håg att sätta in öronproppar när jag går och lägger mig efersom sambon kommer hem mitt i natten.
2. Direkt på morgonen berömma A för att hon somnade så bra utan nappen som hon gav till getterna på Eskilstuna Djurpark i lördags
3. Prata med chefen om det som gick snett i torsdags
4. Egenvård i form av nagelvård och fotvård.
5. Att ta mig igenom den arbetsrelaterade "to-do-listan"

Fem dåliga egenskaper:
1. Jag tar skit---eller tycker att det mesta är mitt ansvar eller mitt fel
2.  Lider av duktighetssyndrom
3.  Grälsjuk med sambon
4.  Har blivit en slösa från att var en spara
5.  Fort men ofta slarvigt


Fem platser där jag bott:

1. Enköping
2. Gävle
3. Stockholm
4. Malaga
5. Västerås


Fem jobb som jag haft:
1. Pinnpojke
2. Frisörassisten
3. Projekteringsledare
4. Projektledare
5. Otitulerad chef


Fem konserter jag varit på:

1. Carola
2. Bröderna Herrey
3. Jon Bon Jovi
4. Bruce Springsteen
5. Metallica


Två personer jag vill smyga osynlig på under en dag:

1. Min dotter A
2. Ngn "skitviktig" person


Jag utmanar vidare Kattmamman och Åsa


Kommentarer
Postat av: Kattmamman (a.k.a Bridz)

Tack för utmaningen! Jag har dock svarat på en nästan identisk, men med lite färre frågor, de försvann kanske någonstans?

2008-06-22 @ 20:57:11
URL: http://BRIDZ.BLOGGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0