Hej igen!

Tänk att det alltid blir så att jag ska må som sämst när min ventil, bloggen, inte finns tillgänglig.

Jag har varit deppig i veckan och till och med alvarligt tvivlat på mig och sambon...nu är det bra igen. Veckan i Åre har i övrigt erbjudit mer kroppslg aktivitet än jag lyckats med de senaste månaderna....så nu är foglossningen ett faktum....ett ont faktum.

Jag har legat och författat lnga blogginlägg på nätterna och i bilen hem...nu finns de visst inte kvar alls i mitt huvud...så jag ska ägna den närmsta tiden till att läsa ifatt lite på ina favvobloggar

Kommentarer
Postat av: solkatten

Så är det för mig också. Jag tror att jag har blivit så beroende av att skriva och att det är därför jag "krisar" när jag inte gör det. Skönt att det känns bra nu. Och välkommen hem!

2008-07-14 @ 09:48:51
URL: http://solkatten.wordpress.com
Postat av: Åsa

Skönt att ha dig tillbaka. :)

Trist med foglossningar. Det var i Åre mina började också... Inte ett bra ställe det där.

2008-07-14 @ 22:05:58
Postat av: lillawi

Stor kram! Varför har man inte bloggen tillhands när man behöver den? Typiskt. Hoppas foglossningen känns bättre och att de ledsna tankarna var en tillfällig svacka, jag tror det hör till utan att behöva betyda nåt allvarligare, jag känner också så till och från just nu. Ta hand om dig!



lillawi

2008-07-17 @ 14:11:53
URL: http://www.lillawi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0