Gott och blandat

Jag har gett efter lite för mitt boa-behov. Jag har soretrat de minsta bebiskläderna efter A. En hög med tjejkläder och en med neutrala kläder. hade förvånadsvärt mycket neutrala kläder...det kom jag inte ihåg...

Jag mår annars så j-vla illa...hela kvällen, natten, morgonen och hela förmidagen. Jag är åxåx konstant risig i magen. Jag hoppas att det beror på järntabletterna (duroferon)...för då kanske jag kan göra något åt det...ska köpa en ny sort idag.
När man är nygravid är det "lite gulligt" och en liten "lätytnad" att må illa (ja viss måtta får det förstås vara). Det blir liksom ett kvitto på att det faktiskt är ngt på G. Nu känns det inte det allra minsta kul...det börjar liksom bli tungt ändå.

På tisdag nästa vecka har jag passerat 28 veckor och går in i v 29. Det är bra! Om Liten skulle kika ut för tidigt är sannolikheten att han skulle överleva mer än 97%. Nästa mål är utgången av v 32...då är lungorna färdiga och de kan klara sig själva med lite kuvöshjälp.

I eftermiddag ska jag till BM. Uppdaterar sen med lite värden och refletioner.

Sista dagen innan semester. Åker till Åre i morgon bitti. Så det blir tyst från mig i dryga veckan. Sen kommer jag hem igen. Läser i kapp och skriver lite minnesanteckningar i bloggen.

Ha nu allesammans en aldelles underbar sommar!

Kommentarer
Postat av: åsa

Ha en skön vecka i Åre!! Kram

2008-07-04 @ 09:45:35
URL: http://asaomivf.wordpress.com
Postat av: Kaica

Ja, hoppas ni får det bra i Åre. Kram, Kaica

2008-07-04 @ 10:13:24
URL: http://kaica.wordpress.com
Postat av: Kattmamman (a.k.a Bridz)

Jag rekommenderar Blütsaft som järntillskott för känliga magar. Smakar visserligen hemskt, men påverkar inte magen ett dugg.

2008-07-06 @ 13:33:05
URL: http://BRIDZ.BLOGGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0