Utmanad

Tar mig an denna utmaning som jag fått av Finnjonna.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Läste på KTH, partajade och var allmänt bekymmersfri

Vad gjorde du för ett år sedan?
Fick missfall och insåg att detta skulle nog inte bli så lätt...att få barn alltså

Fem snask du gillar?
Smågodis...alla sorter

Fem sånger du kan hela texten till?
Maria gå på vägen
Ett antal "suparvispor"
Trollmors vaggvisa

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Lösa delar av mina lån, en liten resa och lägga resten av pengaran i huspootten - tråkigt men sant

Tre dåliga vanor?
Jag anser att dessa ovanor är bra vanor men som blir ovanor när jag drar dessa egenskaper för långt...
- envis
- tävlingsinriktad
- tron på min egen perfektion

Fem saker du gillar att göra?
-Titta på TV
- pyssla
- fika med goda vänner

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
- skipants (har haft det förr)
- kort kavaj med rejäla axelvaddar (har haft det förr)
- Myggjagare (då ser det ut som om jag har längre fötter än ben)

Fyra favoritsaker?
Saker och saker
- Min prinsessa A
- Min sambo M
- Liten i magen
- Filofaxen


Jag utmanar.....

Lucia och Kaica

Kommentarer
Postat av: Lucia

Har antagit utmaingen! :)
kram

2008-01-29 @ 11:13:44
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis så hemskt mycket! Min lille har hållt sig fast trots i stort sett blödningar under hela tiden dom första 12 veckorna, nu vecka 15 och inte blod på länge, oroar mig massa ändå, var 2 veckor sedan vi var på ultraljud och såg den lille och flera veckor kvar tills nästa.. Det stora och det normala som alla gör.. Vågar knappt glädjas fast jag kommit så här långt, just nu är jag inne i en period då jag inte känner nått alls och jag bara är lite små fet. Men håll tummarna för mig hela vägen ut och jag gör det samma för dig =)

Kram kram

2008-01-29 @ 14:29:41
Postat av: Erica

HALLÅ!!! VAD HAR HÄNT??? Här lever jag i en liten egen bubbla och vad har jag missat??? 1000 1000 gånger GRATTIS!!! Så fantastiskt underbart!!! Många många kramar!

2008-01-30 @ 14:41:15
URL: http://ericas.sprayblog.se/
Postat av: Kaica

Å jag har överlevt utmaningen. Pust! ;)

2008-01-30 @ 18:40:35
URL: http://kaica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0