Till Zelda!

Jag har så många gånger velat kommentera i din blogg, påbörjat att skriva men så kommer jga på det...jag kan ju inte kommentera i din blogg. Din blogg tillåter inte mna kommentarer för att jag är anonym tycker den.

Jag skriver ett meddelande här till dig nu och jag hoppas att du hittar hit och kan läsa detta (kanske kan jag få hjälp av ngn som kan kommentera i Zeldas blogg).

Jag vill att du ska veta att jag läser din blogg nästan varje dag...vill att du ska veta att jag tänker på dig.

Varmaste kramen till dig!


Kommentarer
Postat av: MOE

Åh, Tisalen. Nu stjäl jag din blogg lite. Måste passa på att instämma med dig. Jag läser flera blogspot-bloggar, där jag inte kan kommentera. Jag har ett googlekonto, och visst skulle jag kunna logga in med det. Men där är jag helt anonym och det ger ändå ingen hint om vem som kommenterat. Därför väljer jag att låta bli. Det är så synd, för jag läser i flera bloggar där jag inte kan visa att jag varit. Så, nu ska jag sluta stjäla din blogg. :)

2008-02-04 @ 10:27:44
URL: http://lilla2an.wordpress.com
Postat av: Tingeling

Har meddelat Zelda om din kommentar på hennes blogg! :)

kram av messenger Ting

2008-02-04 @ 12:34:30
URL: http://tingeling1.wordpress.com
Postat av: Zelda

Oj, tack snälla du för dina fina ord. Och tack Tingeling för hjälpen! Jag har varit inne här men tydligen måste jag uppdatera sidan via knappen för att se nyheter ibland...

Jag ska kolla det där med anonymiteten...som det tekniska geni jag är hade jag ingen aning :)

Tack igen! Mina största kramar tillbaka

2008-02-04 @ 12:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0