Flexibel

det är tur att jag har ett jobb där jag i mångt och mycket själv kan styra mina tider...för nu är det MÅNGA besök inbokade hos Kvinnokliniken, MamaMia och hos Barnmorskan (BM)

27 feb...Blodprov hos BM
5 mars...Blodprov hos MamaMia
7 mars...inskrivning hos BM
14 mars...NUPP-test hos MamaMia

Innan den 14 mars så ska jag även till Kvinnokliniken och göra ett kontroll VUL. Jag bor ju dessutom inte i Stockholm så att åka till MamaMia är dessutom minst halvdagsprojekt. MamaMia besöket har jag visserligen valt att göra själv... men med allt strul som varit vill jag ha ett eventuellt bakslag så tidigt som möjligt...

Jag klagar defintivt inte över detta...men jag har tur som har sånt jobb jag har...annars hade det inte varit lätt

Kommentarer
Postat av: Lucia

Får man fråga vad MamaMia är för något?
Kram

2008-02-19 @ 17:28:51
URL: http://www.mammaklubben.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Gravidis!
Vad kul att vi är lika långt gångna. Så klart att vi ska följas åt, helt komplikationsfritt och bra. BRA. Så det så.

Läste dina tankar om när man egentligen kan andas ut, om det är efter att man har sett hjärtslag eller efter vecka 12. Jag har fått förklaringen att även om hjärtat inte har börjat slå så kan det dröja innan kroppen fattar att allt inte står rätt till. Därför kan det dröja flera veckor till innan man märker att det blir mf. Jag gillar den teorin för den innebär att vi är på den säkra sidan!

2008-02-19 @ 19:15:09
URL: http://annaombarnloshet.blogspot.com
Postat av: Linda

Ville bara meddela att även om jag inte skriver så mycket så håller jag koll på dig lillstumpan.
*kram*

2008-02-19 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0