Utmanad

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Tisalens regler....ett par stycken av varje är allt jag orkar....


8 favoritprogram
* House
* Sing a long
* Miami Ink
* Alla typer av renoveringsprogram
*  Filip och Fredtiks program - de är så härligt utflippade
*
*
*

8 saker jag gjorde igår
* ammade
* julpysslade
* var på bio
* bvc-besök
* promenerade
* tjatade
*
*

8 saker jag ser fram emot
* Julen
* minussidan om 60 kg
* att A ska trotsa mindre
* sova
*
*
*
*

8 favoritrestauranger
* Bredbar eftersom de har så fantastisk personal och skaffat skötbord för min skull
*
*
*
*
*
*

8 saker på min önskelista
* elisabet arden 8 hour creme
* tofflor
* Presentkort kläder
* Presentkort behandling
*
*
*
* Böcker


8 personer jag utmanar
orkar inte utmana....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0