Stavning

F-n vad jag stavar uselt i min blogg....inte för att jag inte kan stava utanför att jag är så himla lat (slarvig) och inte orkar läsa igenom vad jag skriver innan jag publicerar....jag skriver och trycker sedan på knappen...nån dag efter läser jag igenom och...skäms

Jag ska försöka att bättra mig...



Syra-basbalans..... jag har surfat nu....Man skulle kunna lägga ner sin själ i att äta "rätt". Jag skippar det för så mycket tänker jag inte styra om mitt liv och äta efter tabeller innan jag lär mig...och inte kunna äta lunch ute...nej , nej, nej.
MEN jag ska så långt som möjligt skippa rafinerat socker och vitt mjöl samt kaffe som är sådant som verkligen surar ner. Rå frukt och grönsaker, grovt bröd och andra nyttigheter är däremot basiska (och nyttiga även i andra läror)...och detta kanske kan göra mig mer motiverad att äta bättre...för denna sommar har varit en katastrof och nu sitter katastrofen på mina lår....

Kommentarer
Postat av: Ullemed2/mammalamma

Hej! Fin blogg, tänk vad kul det vore om du och jag kunde följas åt i jakten på pluset, förhoppningsvis snart med ett pyre i magen att blogga om istället! Kommer att gå in o läsa här regelbundet nu!
Kram!

2007-09-14 @ 10:47:10
Postat av: Linda

Tycker inte att du skall korrekturläsa, det är så typiskt tjejigt att läsa igenom allt och fundera på vad andra tycker. Så är inte den tjej som jag känner, hon tar för sig och struntar i vad som är passande, så kör på bara, det är liksom du. :-) Jag är den ordentliga och lite mer försiktiga som bara hänger med på dina puckade upptåg :-)

2007-09-14 @ 16:40:17
URL: http://renner.se
Postat av: Tinselflickan

Hej - vill du ha mina gravtest får du dem - du behöver inte köpa. Mejla mig din adress så skickar jag.
Kram!!

2007-09-16 @ 20:46:15
URL: http://tinselflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0