Ledsen-natten

Inte i natt men natten innan var denna månads lessen-natt. Till råga på allt blev jag osams med M om hur mycket han bryr sig egentligen och hur stor hans vilja att få syskon är. Jag VET...skitlöjlig diskussion.... men jag var hormonstinn av antingen PMS och mens och grusade förhoppningar eller av MF-hormoner och grinade och var allmänt ologiskt. M försökte säga att "det är ju så här det är" och "vi visste ju att det kan ta tid"...Jomenvisst var det de helt korrekta kommenatrerna just nu - NÄ just det heklt fel...jag ville bara bli klappat och syndtyckt och får höra "nästa gång blir det säkert en bebis".

M är dessutom skitkass på att ta mig när jag hamnar i de här situationerna - jag har en tendens att bre på lite och hkoppla på lite ovidkommande grejer och M fattar inte att jag egentligen abar är hormon-lessen och blir försöker förklara alternativt bli sur själv efersom jag gärna anklgara honom för saker som inte är direkt justa....Absolut en lyckad natt....

Så jävla onödigt.


Nu är alla fall mensen på upphällninegn och som i ett trollslag så är jag på bar humör igen och börjarb räkna lite på när nästa ÄL kan tänkas komma. Njute av min Monster-prinsessa och koncentrerar mig på att hon faktiskt fyller två år (iof igår men, men). Jag blev så emotionell när jag skulle sjunga för henne att jag började gråta - Sann kärlek! (Vad löjliga morsor är ;)

Nu är det midsommar och väderprognosen är....inte lysande...ganske mycket regn lite här och var utlovas. Ja då faller det sig ju självklart att vi åker till Kolmården och tältar...Jomenvisst! Mycket bättre recept på en luckat midsommarafton finns inte.

Nuska jag till frissan ochg bli tillsnyggad och sen till apoteket och köpa lite grejs mot A´s ögoninflammation (moder natur var bussig och gav henne en sån i födelsedagspresent) samt lite annat näsjox till mig eftersom jag fårr bihåleinflammation.

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0