Utmanad?

Utav Saring och Erica, eller?


1. När gick du upp idag?
Klockan 06:00

2. . Diamanter eller pärlor?
Måste man välja?

3. Senaste filmen du såg på bio?
Det var länge sedan. Kommer inte ihåg, men jag ska se Martina Haags film nu i alla fall

4.Favorit TV program?
Nå´t trevligt som jag kan följa utan att aktivera intelektet allt för mycket

5. Vad åt du till frukost?
Havregrynsgröt...varje dag!

6. Vad är ditt mellannamn?
3 st men jag håller lite på in anonymitet...det blir lite uppenbart om jag klämmer hit dem

7. Vad är din favoritmat?
Goda, matiga sallader

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding

9. Favorit chips?
Tunna lättsaltade

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Lyssnar mest på radio tråkigt nog

11. Vad kör du för bil?
Opel...sen håller jag på min intrigitet....

12. Favoritmacka?
Många...jag gillar mackor

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Självgoda

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina Mammakläder som jag inte får anledning att använda men som jag vet att man avskyr innan graviditeten är slut... I övrigt...min garedrob är inget vidare kul nu...eller så är det mina extra sommarkilon som gör att garderoben inte sitter så bra...

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Varmt och avkopplande 

16. Favoritklädmärke?
Jag är otrogen alla

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ensam med en bok

18. Favorittid på dagen?
Kvällen

19. Var är du född
Uppsala

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott

23. Coca Cola eller Pepsi?
Vatten

24. Fotboll eller ishockey?
Fotboll, landslaget. Hatar ishockey

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Lite både och

26. Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr skulle behövas

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Allt som är spännade och nytt vräker jag ut på bloggen...skulle väl vara att vi firade vårt nya färdiga finfina badrum med champagne igår

28. Vad ville du bli när du va liten
Hästtjej

29. Bästa barndomsminnet?
Sommarstugans okomplicerade liv

30. Varit i Afrika ?
Ja

31. Nånsin rullat in nån i toapapper?
nääääää...men jag måste nog pröva....

32. Varit med om en bilolycka?
Nepp

33. Favoritdag i veckan?
Fredag

34. Favoritrestaurant?
Alla då inte A är med...då jag kan njuta av mat och dryck

35. Favoritblommor?
Mulliga perenner i min trädgård

37. Favorit snabbmatsrestaurant?
MAX

38. Äger du en cykel?
japp en kärringmonark med pakethållare, kjolskydd, cykelkorg och hela kittet

39. Vem fick du senaste mailet från?
kollega

40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?.
någon trevlig lite märkesaktig sådär...men jag vill inte betala notan själv...

41. Läggdags?
Målet innan 22 (för det säger akutanten) men det blir mer åt 23

43. Senaste personen du delade en middag med?
Sambon och Mamma

44. Vad lyssnar du till just nu?
Jobbsorl

45. Favoritfärg?
Rosa

46. Hur många tatueringar har du?
Två...men sen kniper jag...ni vet inigriten och min anonymitet...


Jag vill utmana ...... Elin....och.....Linda


Kommentarer
Postat av: Saring

Jäpp, stämmer bra det :-)
Rolig läsning.
Kram!

2007-08-22 @ 22:03:17
URL: http://saringimammaland.blogspot.com
Postat av: MOE

Kul att jag blev utmanad. Men jag valde att svara på frågorna på min "vanliga" blogg istället, så inte allt för många i min närhet hittar till min Längtar-blogg. Om du vill läsa svaren så är adressen till den bloggen http://moe.sedlacek.se
kram!

2007-08-27 @ 12:17:05
URL: http://lilla2an.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0