Jag är duktig!

För jag är flex-sjuk
.
Jag tar alltså ut flex för att vara ledig två dagar.
Jag är lite risig, men inte så risig så att jag anser det ens lite nödvändigt att vara hemma från jobbet.
.
Jag är alltså hemma och tar det lungt men med en frevändning som gör att jag faktikst prioriterar det jag vill och mår bra av.
.
Som att sova 3 h på förmiddagen
Surfa
Äta ostsmörgåsar
Fixa adventskalenderpaket
Åka till IKEA
Äta espiritox
.
Förhoppningen är att jag imorgon även kan ge mig ut på en lång löprunda. Längtar så, men inser att idag inte är en  bra dag för hälsan.
.
Flex-sjuk; inte dummt alls!

Kommentarer
Postat av: Linda

gillar

2011-11-24 @ 14:37:05
Postat av: Ms Skild

Låter härligt! Jag tog en liknande dag för några veckor sedan. Var så skönt att just bara kunna sova längre och gå och skrota. Hoppas du hade en toppendag!

2011-11-25 @ 08:31:26
URL: http://mytwolifes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0