Om vad?

Vill skriva ngt men har ingen kreaktivitet till det. Skriva ngt om julhets och ångest, elle rom den infekterade julklappsrelationen till Mamma eller om tassa-på-tå relationen till Mamma överhuvudtaget eller om vad som händer när jag säger ifrån eller om puckade konsulter på jobbet eller om hur underbara mina barn är, elelr om vilken fin man jag har. Hur jag älskar mitt nya jobb.
Men det bli inte om något - all min kreativitet är slut när jag får en lite tid över till blogg. Krativitete och tid försinner på jobb, livspussel och jul.
Tomtarna ät på plats och granen är av plast både inne och ute (jodå man kan visst ha plastgran ute, vet ingen mer än vi iof....  ;)
Amaryllisen blommor och julklapparna är inköpta, glöggen dricks och julmusiken flödar. Kaos, stress och haroni i en stressig harmonisk kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0