FEMMIS

Jag har en singelvän, en finvän som börjar närmas iisg magiska år då fertiliteten är alvarligt hotad. Hon har stora funderingar och eventuelle resor till Danmark för att se om de kan hjäpa henne, om de kan få storken att hitta hem till henne.
Jag har lovat henne att följa med till Danmark, lovat att vara med på resan frammåt hur lång eller kort den bir. Hur mycket hon vill, när hon vi, om hon vill, hur hon vill.
Jag undar med er som har erfarenheter....
- Vilka råd skulle ni vilja ge henne inför det som stundar?
- Vilka råd skulle ni vilja ge mig?

Kommentarer
Postat av: Nylsa

åh, jag borde ha massor med tips egentligen men är för trött för att tänka nu. Jag tycker absolut att hon ska bli medlem i Femmis. På forumet där kan hon prata med andra i samma situation och få aktuell info om kliniker och annat.

2011-04-25 @ 22:20:59
URL: http://nylsafunderar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0