Blodgivning tar ännu mer

Jag är en blodgivare. När jag lämnar blod svimmar jag nästan, men jag känner mig som en god människa. jag har inte speciellt högt blodvärde. Efteråt är jag tröttare än en nygravid, mer slut än en kolikungemamma, mer sliten än en marathonlöpare efter loppet. Tre dagar håller det i sig - idag är det dag 2. I går gav jag upp kl två och gick hem och sov i 2 h. Jag är stolt över att jag gick hem. Jag lyssnade på min kropp. Bra Tisalen! Kankse kan även du lära dig så småning om...

Kommentarer
Postat av: Tudorienne

Hurra vad du är bra!

2010-11-24 @ 20:11:51
Postat av: Linda

Hurra vad bra du är, inte bara för att du är blodgivare utan för att du lyssnar på din kropp. :-)

2010-11-25 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0