Fortsatt rekond - Botox?

Tänkte tanken förrut att gå loss på en ögonoperation för att slippa glasögon och linser - men efetrsom ledningen på jobbet utreder om vi ska få göra bruttolöneavdrag så lägger jag det på is...och efter helgen begivelser så känns det som ett bra beslut. Jag skulle helt enkelt inte orka med ett ingrepp till.

Den 7:e ska jag ju ändå komplettera med två små, små blommor till på min tatureing (jag var tydligen inte helt färdig ;)

MEN jag ska göra ngt annat. I morgon ska jag på konsultation... Jag funderar mycket allvarligt på min, inte så läckra och djupa bekymmersrynka mellan ögonbrynen. Ni vet en sån som gör att man ser sur, arg och irriterad ut även om man inte är det.

Jag funderar skarpt på Botox....
3 300 kr kostar det. Två ggr om året måste man göra det = 500 kr i månaden. Det är ju vad en del lägger på sina naglar (försvarstal för mig själv som ska legalisera utgiften...)
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha jag är så glad att du fortsätter blogga, vad skulle jag göra utan dina galna upptåg :-)



Imorgon kommer det grejer på posten!!



Ta hand om dig!

2010-05-27 @ 07:44:59
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0