Busigt

Jag gjorde det!

Om 14 dagar ska bekymmersrynkan vara ett minne blott - ja nästan i alla fall.... Men jah ska i alla fall inte kunna göra fler rynkor och om ytterligare ngn vecka så kommer rynkan knappt att synas och om ett halvår faktiskt vara borta.

Jag har kört i Botox.
Present till mig från mig. I sommar så ska jag inte ser arg och bekymmrad ut.

Vilken är det största biverkningen?
Att jag blir så nöjd att jag vill fortsätta...och det känns som en helt ok biverkning om det innebär att jag inte ser ut som en surkärring (även om jag är det ibland ;)

Mannen förstår mig men tycker att det är mycket pengar...eller så är det inte det.
Motsvarar en dryg nagelbehandling eller en timmes massage eller en medeldyr tröja eller en dyrare hudkräm i månaden.
Är det värt det? Ja det visar sig.

Jag återkommer med rapport

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Bra gjort, Tisalen! After all - VARFÖR INTE?? Man SKA satsa på sig själv. Jag tror bestämt att jag också kommer att göra något dylikt en dag.

2010-05-27 @ 14:38:21
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com
Postat av: lillawi

Jag har också en sån rynka! Väntar med spänning på rapport!



/Fåfäng, 36

2010-05-31 @ 12:49:26
URL: http://lillawi.wordpress.com
Postat av: storken

Modigt. Jag är så livräd att man ska se stel och förlamad ut som vissa kändisar i usa. Men kanske är det inte botox de gjort utan ansiktslyft med kniv?



skulle vara kul att se bild före och efter :)

2010-06-01 @ 00:00:19
URL: http://www.storkenflyger.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0