Förlamande Botox och lite navel

Det är absolut en märklig känsla att bli delvis förlamad i ansiktet...att inte  längre kunna göra "arg-minen". Men effektivt är det, väldigt effektivt. Kan absolut tänka mig att fortsätta med detta...iaf under sommarhalvåret och sedan vara arg under vintern för att i slutet av april bli glad igen ;)

Storken ville se en före och efter bild...Det är klart att ni ska få (jag ska bara komma ihåg det....) men det blir först om 1,5 vecka eftersom det är först efter 14 dagar som man har full effekt och det är då jag har återbesök för att se att doktor Plast är nöjd eller om han vill göra lite "tach-up" för att jag ska få den ultimata effekten.

Sköterskan som jobbade på kliniken var precis så där blank-stel i pappan som vissa USA-kändisar är. Det är för att det botoxar hela pannan och varken kan röra ögonbrynen i sidled eller i höjdled - inte snyggt. En del sätter dessutom botox i ögonvrårna så att de inte kan kisa samt vid munnen för att undvika rynkorna som kommer från näsan och ner. De människorna kan inte vara kloka.

Maria Montasami använder åxå botox - men bara mellan ögonbrynen.

Idag ska jag tillbaka till krirurgen för naveln - det blöder fortfarande lite.... Jag har som fått en liten "klitta" i naveln....och den blöder. Jag vill gärna ha ett snack med kirurgen om den. Jag gillar inte riktigt han kreativitet att min navel ser ut som en fitta (det räcker med en....jag har ju precis försökt reducera den fittan som höll på att bildas melllan ögonen på mig).

Kommentarer
Postat av: Tudorenne

Ha ha du är för rolig! Hoppas kirurgen skärper sig.

2010-06-01 @ 12:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0