Beach 2010

Jag fick en kommentar av en vän "du har lagt en helt ny nivå på beach 2010"

Jag har inte tänkt så mycket på det....men börjar man rada upp min vår så är det faktiskt ganska extremt.

  • - 5kg
  • En tarmröntgen
  • Cancerångest
  • En colomskopi
  • En navelbrockoperation
  • En hemorojdoperation
  • En tatuering
  • En botox

Till detta ska läggas småbarn och massor av övertidsarbete.

När jag ser det så här är det ju inte så konstigt att jag mått psykiskt ganska dåligt från och till under våren...

Men viist har livetsglädjeämnen i form av resor, besök, finvänner och älskade familjen och bloggstöd gjort det hela lättare. Så är det.

Rekond 2010


Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Dig tävlar jag inte med, det är helt klart:)



Hälsningar från vassen

2010-06-15 @ 10:36:33
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0