Semesteralkolism

Tur att semestern är över...snart...I morgon börjar vardagsverkligheten igen.

Tur att det inte ska drickas vin i veckorna längre så att skadorna från semestern hinner läka....

Visst låter det dramatiskt?
Det är det åxå!
Jag lider...det gör ont och jag måste vara omplåstrad.

När jag skulle öppna en flaska vin så satt korken riktigt, ritigt hårt. Jag skulle just ge upp men gav flaskan ändå ett försök till. Flllooop! Korken lossnade...tyvärr min nagel åxå...ja eller i alal fall halva nageln. För när korken lossnade for mitt ringfinger rakt på bältesspännet och jag bände loss halva nageln. SMÄRTA! BLOD!

Ännu dunkar fingret!

Man ska passa sig för alkoholen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh.Fy.Fan. Var det värt det? ;-)

2010-08-17 @ 20:44:13
URL: http://barasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0