...och så kom den...

13 månader sedan sist

mensen

Känns onödigt...den kunde gott ha fått hålla sig borta lite till när den ändå dröjt så länge...


Fram med menskoppen! Damma av och tvätta av. Undrar om den passar, jag har ju "den lilla" modellen och nu har jag ju fött barn och enligt alla principer så bör jag nu ha en större...

Men..tatatata...jag är så tight och fin ;) Den sitter som en smäck och är inte det allra minsta för liten! Jag har ju gnällt en del här i bloggen om att jag blev VÄLDIGT tajt efter förlossningen..och jag det märks för det är inte helt lätt att få in och ut den...men å andra sidan så minns jag åxå att man rätt snart får in snitsen så att jag slipper gräva med fingrarna upp mot livmoderna och se ut om händerna som om jag mördat någon.

hehehe...tight som en oskuld...inte så illa för en kärring om 30+ med två ungar ;)

Kommentarer
Postat av: ullebengtsson

Blod passar väl så här i Halloweentider:)

2009-10-30 @ 12:52:37
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: Fia

Tjocka upp en spiral så slipper du den... :)



Bokade meandi alldeles nyss. Lite kort varsel kanske men den 12:e november 18.30.... Vore kul om du kom!

2009-11-02 @ 19:03:06
URL: http://fiddeli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0