Alltid en första gång

Igår motionsimmade jag...det har jag aldrig gjort förrut...Jag har visserligen simmat förrut...har faktiskt tagit guldmagistern...men aldrig liksom motionsimmat...

Varför detta infall?
Mannen brukar ta Styorasyster till simskola men han var ute och förlustade sig så då åkte jag.

Var det skönt? Mja
Var det roligt? Inte speciellt
Var det jobbigt? Om jag simmat fortare
Blev jag trött? Jovars
Simmade jag långt? Hyfsat, 1200 m
Kommer jag göra om det? Troigen eftrsom jag kommer att ta A till simmis fler gånger

Jag anser att jag motionsimmade...men va fan gjorde de andra kärringarna dr. jag simmade mer än dubbelt så fort som dem - och jkag är varken en talang eller van simmare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0