Enbart lycka...inte min...men jag känner den!

jag bloggar omring lite sådär däven mitt i "sjukdom, trasig bil, snodd cykel"- livet och så läser jag....Inte EN utan TVÅ!!!!! underbara nyheter...den ena var väntad den andra minst sagt oväntad och för båda är jag genuint superlycklig. Moe har fått sin efterlängtade 2:a och Ting...åh Ting vad jag är lycklig för dig....
Helt plötsligt känner jag att denna helg kan bli underbart bra i alla fall
Shit vilka underbara nyheter
Ryser i hela kroppen
Lycka!
Högsta vinsten!


Kommentarer
Postat av: Tingeling

Tack söta, finaste Tisalen för att du lever med oss i vår lycka - det betyder massor!! Jättekram!

2009-05-22 @ 19:42:30
URL: http://www.tingeling1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0